JJ Olatunji

JJ Olatunji

For business enquires: [email protected]

Βίντεο

Σχόλια

  1. Anonymous 42

    Anonymous 42

    Πριν 10 ώρες

    Imagine KSI @ WWE

  2. Curious

    Curious

    Πριν 10 ώρες

    JJ you cant be cancled your fan base trusts you so damn much we all fucking love you and wont allow no randoms to try to cancel you lmao

  3. Robin Tabet

    Robin Tabet

    Πριν 10 ώρες

    Fight Jake plz after Ben askren Like if you want it to happen

  4. Camren Ramirez

    Camren Ramirez

    Πριν 10 ώρες

    People JJ should make songs with Rod wave 50 cent Nle choppa NBA young boy Dababy Drake A$ap Ferg

  5. Pr0_kAsEk0

    Pr0_kAsEk0

    Πριν 10 ώρες

    3:50 hhahahaahahahahahah lmao

  6. CrispyClips

    CrispyClips

    Πριν 10 ώρες

    0:06

  7. Samuel Reid

    Samuel Reid

    Πριν 10 ώρες

    Surely ksi is on something during this video lmao

  8. Petit_ K3ino

    Petit_ K3ino

    Πριν 10 ώρες

    fatneek was posting more when he was moving 😂

  9. Sean Lonie

    Sean Lonie

    Πριν 10 ώρες

    Lol

  10. ASAP Raffi

    ASAP Raffi

    Πριν 10 ώρες

    Buy dogecoin

  11. Joe Benoliel

    Joe Benoliel

    Πριν 10 ώρες

    9:02 calm down there my guy

  12. robert goldy

    robert goldy

    Πριν 10 ώρες

    So we all just heard he was expecting him to be 6 foot something but his the same foot as Timmy?!!

  13. JojoIsARatherOverratedAnimeInMyHumbleOpinion

    JojoIsARatherOverratedAnimeInMyHumbleOpinion

    Πριν 10 ώρες

    I am SO behind the anti-twitter hate. Worst platform on the internet no cap.

  14. M Baxter

    M Baxter

    Πριν 10 ώρες

    Ksi isn't the fat neek of England true gordie is...

  15. Dylan Childress

    Dylan Childress

    Πριν 10 ώρες

    Fair play JJ I respect that.

  16. JOtaro KuJO

    JOtaro KuJO

    Πριν 10 ώρες

    JJ should collab with Twomad to those braindead K-poop fans tryna cancel JJ.

  17. Alex The Legend

    Alex The Legend

    Πριν 10 ώρες

    11:45 gave me flashbacks

  18. Zaki gamer

    Zaki gamer

    Πριν 10 ώρες

    The intro is cool 🤣

  19. Mr. Cap

    Mr. Cap

    Πριν 10 ώρες

    F you I disliked why haven’t U uploaded in so long 🤦‍♂️😢

  20. ELISEO BENEDICT TRINIDAD

    ELISEO BENEDICT TRINIDAD

    Πριν 10 ώρες

    * ayo i cant believe ksi said the n word* shuttup twitter

  21. Taymar Jones

    Taymar Jones

    Πριν 10 ώρες

    Hello, my name is Taymar. I am 14, being born 2/10. My worst year was 14 years, 2 months, and 5 days ago. At exactly 3 AM.

  22. Shivalrus

    Shivalrus

    Πριν 10 ώρες

    I’m so happy that the Logan Shit talk is done now

  23. Juan Lugo

    Juan Lugo

    Πριν 10 ώρες

    That nigha was not playin he ain’t humble u fo shi

  24. Leonginger

    Leonginger

    Πριν 10 ώρες

    There's two ways to spell paid fatneek

  25. Logan’s Collection

    Logan’s Collection

    Πριν 10 ώρες

    Ksi has been real quite since mrBeast gaming hit 10 mil

  26. Mr Boon

    Mr Boon

    Πριν 10 ώρες

    5:01 Mr Knowledge got a gold tooth, Reddit you know what to do 😅

  27. Camren Ramirez

    Camren Ramirez

    Πριν 10 ώρες

    Can jj make a song with 50 cent that would be mad

  28. Bryson Aldridge

    Bryson Aldridge

    Πριν 10 ώρες

    My generation is the worst thing possible I hate it everyone is a bunch of snowflakes

  29. Bobbert Noodle

    Bobbert Noodle

    Πριν 10 ώρες

    "joke" Jerry wasn't grabbing a peck, He was grabbing a, "Clears Throat" FULL ON MELON!

  30. Killa YT

    Killa YT

    Πριν 10 ώρες

    JJ about to catch a case with the horse

  31. Jack

    Jack

    Πριν 10 ώρες

    Can someone make a meme about jj roasting the mayors hair but then reminding jj his beard is shit

  32. GenZ Phantom

    GenZ Phantom

    Πριν 10 ώρες

    You can thank the corrupted SJWs for all the havoc on Twitter

  33. Barrel

    Barrel

    Πριν 10 ώρες

    hey jj i do not normaly post coments but your new song is sick

  34. StrangeLiTom

    StrangeLiTom

    Πριν 10 ώρες

    0:00 Micheal Jackson would be proud

  35. BgrantB

    BgrantB

    Πριν 10 ώρες

    JJ: I was so skinny now your fat

  36. Zac Miah

    Zac Miah

    Πριν 10 ώρες

    Why doesn’t he get paid?

  37. deadly_haiku_boy

    deadly_haiku_boy

    Πριν 10 ώρες

    11:42 😂 wait till Schlatt gets ahold of this 😂 Mr.Hands the sequel 😂

  38. SlenderMontage

    SlenderMontage

    Πριν 10 ώρες

    who is Tom?

  39. hmm

    hmm

    Πριν 10 ώρες

    Beastiality jokes ❎ Replacing horse with Simon ☑️

  40. Kedemah Watkins

    Kedemah Watkins

    Πριν 10 ώρες

    Yo What you sniffing bruh

  41. squiggle

    squiggle

    Πριν 10 ώρες

    road to 20 M on his 2nd channel 😳

  42. WatchClipz

    WatchClipz

    Πριν 10 ώρες

    The best one yet😂😂😭😭😭

  43. Jack Mandarino

    Jack Mandarino

    Πριν 10 ώρες

    People need to grow tf up

  44. Michael Micah

    Michael Micah

    Πριν 10 ώρες

    JJ is into a horse....Reddit...we know what to do...

  45. YT_Kangarooman

    YT_Kangarooman

    Πριν 10 ώρες

    I thought tommy was 5,9 Little boy Well that’s why Jj is better

  46. Danicule

    Danicule

    Πριν 10 ώρες

    The amount of likes on this comments is the amount of times I'll say KSI at a stretch

  47. Hashi Gerter

    Hashi Gerter

    Πριν 10 ώρες

    Oi my boy lost weight les go my g keep it going We believe in u 🤩🤑

  48. Joseph Granier

    Joseph Granier

    Πριν 10 ώρες

    Dwane can definitely do wrong. He endorsed Joe Biden. You know, the old dude with dementia who is now president.

  49. Chappie Studios

    Chappie Studios

    Πριν 10 ώρες

    I just came back from Puerto Rico and I went straight to jj video immediately. Almost missed the flight.😆

  50. 092 MLBOA

    092 MLBOA

    Πριν 10 ώρες

    I’m quitting smoking and today was rough i’m having mood swings and withdrawals but jj helped out thank you

  51. Chad Wojak

    Chad Wojak

    Πριν 10 ώρες

    I’m not even that much of a fan is KSI but jeez 🤦‍♂️ your canceling him for that?

  52. Earlybird

    Earlybird

    Πριν 10 ώρες

    00:05 Somewhere in the world babatunde is playing with a voodoo doll of himself 😂

  53. Joshgrobb 156

    Joshgrobb 156

    Πριν 10 ώρες

    who’s gonna tell jj a there’s a footballer called oladeji olayinka

  54. Braydon Barth

    Braydon Barth

    Πριν 10 ώρες

    The image of the video got me dead ☠️ 😭😭😭

  55. Ben Dover

    Ben Dover

    Πριν 10 ώρες

    Every one of your videos needs to come with a headphone warning

  56. Inder Ghandial

    Inder Ghandial

    Πριν 10 ώρες

    0:00 *”Don’t Stop ‘Til You Get Enough” by Michael Jackson starts playing*

  57. dandany123 :

    dandany123 :

    Πριν 10 ώρες

    Let’s just say this was the best Reddit in history

  58. Alex Milo

    Alex Milo

    Πριν 10 ώρες

    This video genuinely made me smile at the end! Thank you for everything you do JJ!!

  59. Anthony Rutledge

    Anthony Rutledge

    Πριν 10 ώρες

    That blind meme really made me think yenno. What if you was born blind (as opposed to becoming blind), you’d never know what you look like. Bruh that hits hard

  60. CodeRedCody

    CodeRedCody

    Πριν 10 ώρες

    How I hear every Intro: "Yo what up it's your boy KSI Legit ABT"

  61. Ayoub Mikou

    Ayoub Mikou

    Πριν 10 ώρες

    Your laugh is epic

  62. Its Macca

    Its Macca

    Πριν 10 ώρες

    Reddit going to building him for the start of the bideo

  63. Kian Keshavarz

    Kian Keshavarz

    Πριν 10 ώρες

    KSI gettin into it with that horse, better not end up like mr.hands

  64. OXO

    OXO

    Πριν 10 ώρες

    JJ bring one question go back!

  65. Magz F

    Magz F

    Πριν 10 ώρες

    Shoutout to Mo for the great editing of this video XD

  66. Chris Balgobin

    Chris Balgobin

    Πριν 10 ώρες

    its actually sad that when u reach a certain place in life u tend to reluctantly distance yourself from the people u grew up with.

  67. Dragonfir3 G0d

    Dragonfir3 G0d

    Πριν 10 ώρες

    0:01 what is man on

  68. Toast Plays

    Toast Plays

    Πριν 10 ώρες

    PLEASE RECONNECT W IAN AND HENRY

  69. A Good Gamer 2

    A Good Gamer 2

    Πριν 10 ώρες

    Every jj fan to jj: 3:42-3:47

  70. Redexx noob

    Redexx noob

    Πριν 10 ώρες

    Bro what's the meme at 1:45

  71. Evan Mannion

    Evan Mannion

    Πριν 10 ώρες

    3:50 is too funny😭😭😭😂😂😂

  72. Scorpiog 946

    Scorpiog 946

    Πριν 10 ώρες

    Hi god bless have a good one

  73. Explosionist

    Explosionist

    Πριν 10 ώρες

    Next thing you know Twitter trying to cancel the guy singing in the car for singing and driving even tho he prob ain’t

  74. S0EE

    S0EE

    Πριν 10 ώρες

    e

  75. Harry_bcfc

    Harry_bcfc

    Πριν 10 ώρες

    If jj and Simon moved apartments then won't the Alphorne mouthpiece get delivered delivered his old apartment

  76. Jaiden Keegan

    Jaiden Keegan

    Πριν 10 ώρες

    In the intro the new Charli demilio

  77. Yasir

    Yasir

    Πριν 10 ώρες

    3:58 I spat all over my screen bro 😂😂

  78. Yea Nice one

    Yea Nice one

    Πριν 10 ώρες

    1.2m in 5 hours. This channel has a fucking Zenkai soul boost I swear.

  79. AJ’s Content

    AJ’s Content

    Πριν 10 ώρες

    In the start you sounded like Borzah LOL

  80. Drip Zoro

    Drip Zoro

    Πριν 10 ώρες

    I just came from the logan tries to laugh like ksi video lol