Διασκέδαση

My Thoughts On Floyd Mayweather Vs Logan Paul

ksi
www.tiktok.com/@ksi
KSI

Σχόλια 

  1. KingCartier Smith

    KingCartier Smith

    Πριν 5 ώρες

    Adidas (uh-deed-us

  2. Justin john

    Justin john

    Πριν ημέρα

    someone needs to activate their windows

  3. Icy Demolist

    Icy Demolist

    Πριν 3 ημέρες

    A few months later this man really made the same exact video but switched up the title

  4. Ahmed Aziz

    Ahmed Aziz

    Πριν 3 ημέρες

    In My language They call Thuda which means in football We hit our tow And I was wondeting What if he was babaThuda.

  5. WaterisGood

    WaterisGood

    Πριν 4 ημέρες

    Logan was right, ur laugh really makes me wanna cut my ears

  6. MemeAssassin234

    MemeAssassin234

    Πριν 4 ημέρες

    I just watched highlights again from Logan vs Kai and man is has JJ changed

  7. The Commentator

    The Commentator

    Πριν 5 ημέρες

    He didn't get "The Roast of The Sidemen" reference...

  8. Sup3rich 321

    Sup3rich 321

    Πριν 5 ημέρες

    10:05

  9. nalupe ageshe

    nalupe ageshe

    Πριν 5 ημέρες

    bro you need a forhead surgery

  10. Archer poppenbeck

    Archer poppenbeck

    Πριν 6 ημέρες

    stop laughing fam

  11. [TRIPLEX]

    [TRIPLEX]

    Πριν 8 ημέρες

    If LOGAN lost against KSI, LOGAN has no chance against Mayweather.😅🤣

  12. Elrushaidat dana

    Elrushaidat dana

    Πριν 8 ημέρες

    Google says your 5 ft 10

  13. trevor frankum

    trevor frankum

    Πριν 9 ημέρες

    The dazzling rutabaga preoperatively reach because brow pathologically race concerning a wiry stream. massive, rustic bagpipe

  14. Larenze ‘The Dream’ Galloway

    Larenze ‘The Dream’ Galloway

    Πριν 10 ημέρες

    “Adidas” anybody else hear how he said it

  15. Henriko il tedesco

    Henriko il tedesco

    Πριν 10 ημέρες

    10:08 hahahaha watching this now, when the Logan vs Mayweather Fight is just a bit over a month away, is kinda jokes.

  16. tomo nagachi

    tomo nagachi

    Πριν 10 ημέρες

    Lol logan should fight pacman pacquio rather than hi cause if he cant defeat him he cant defeat mayweather

  17. Dawid SEMENIUK

    Dawid SEMENIUK

    Πριν 11 ημέρες

    3:40 😂😂😂😂😂 lol

  18. Dominic Manriquez

    Dominic Manriquez

    Πριν 11 ημέρες

    ksi unlike floyd has pride an priorities hes shallow so that ez payday was a no brainer for him

  19. ThatOneDude579

    ThatOneDude579

    Πριν 11 ημέρες

    0:40

  20. Yoboypatrickstar :

    Yoboypatrickstar :

    Πριν 12 ημέρες

    4:20 laughing my ass off 😂😂😂 why is he dancing like that

  21. IMMORTAL travis

    IMMORTAL travis

    Πριν 12 ημέρες

    Jj u know that yall are both the same level cause if he didnt lose the 2 points it would of ben another draw

  22. Mariya Malik

    Mariya Malik

    Πριν 14 ημέρες

    Are we not gonna talk about vik on a pole🤣🤣🤣

  23. Blackest Hole

    Blackest Hole

    Πριν 14 ημέρες

    You know you’re a good GRgoner if my parents hate your old vids and hate you because of them

  24. memoried games

    memoried games

    Πριν 14 ημέρες

    my uncle met jj and my uncle is 5,11 and he said that jj is shorter than him lol

  25. Prengelz

    Prengelz

    Πριν 14 ημέρες

    3:00 lets not forget jj bought his dad that for Christmas with the same headlights

  26. Zezy zhujikop

    Zezy zhujikop

    Πριν 15 ημέρες

    Logan is gonna go on comma

  27. Wendy Van Ginneken Schraauwen

    Wendy Van Ginneken Schraauwen

    Πριν 16 ημέρες

    3:09 you cant talk to a miata like that

  28. Andy's Boxing workout videos

    Andy's Boxing workout videos

    Πριν 16 ημέρες

    HEAVY BAG WORKOUT LANDING PUNCHES THAT SOUND LIKE GUN SHOTS grgone.info/will/qcCXbYiqiMmKuIk/b-nteo FASTER THAN MAYWEATHER BLINDFOLDED! HITTING THE SPEED BAG grgone.info/will/qMB9eplygqWX22Q/b-nteo Sent from my iPhone Sent from my iPhone

  29. Victor Brito

    Victor Brito

    Πριν 16 ημέρες

    Logan and Floyd actually fighting

  30. Alex Paylor

    Alex Paylor

    Πριν 17 ημέρες

    You’ve been bald for how long like actually you are a waste

  31. KarKris KS

    KarKris KS

    Πριν 17 ημέρες

    JJ should be coming out. I am not even kidding, Simon looks more cheerful and bright near JJ. And JJ looks the same too

  32. officaltakuche209

    officaltakuche209

    Πριν 18 ημέρες

    Let's get mo to 1 mill by the end of 2021

  33. mcboy 124

    mcboy 124

    Πριν 18 ημέρες

    I like seeking to and I'm two%African

  34. Btw _Devil

    Btw _Devil

    Πριν 19 ημέρες

    Every one: who’s after floyd vs Logan is confirmed Me: who’s after domains music video is finally released

  35. N1TRO

    N1TRO

    Πριν 19 ημέρες

    3:41 funniest moment..........

  36. Andy's Boxing workout videos

    Andy's Boxing workout videos

    Πριν 19 ημέρες

    Watch GRgone vid called Blind-folded Speedbag trick faster than Floyd MAYWEATHER

  37. khaled aldoraee

    khaled aldoraee

    Πριν 20 ημέρες

    Aceace24434ace

  38. Seriouslydumb 257

    Seriouslydumb 257

    Πριν 21 ημέρα

    Idk get why ksi was trying to say he should fight mayweather instead of Logan if he is focusing on his music career

    • Gulam Mustafa

      Gulam Mustafa

      Πριν 20 ημέρες

      True😅😅

  39. Mukund Saiteja

    Mukund Saiteja

    Πριν 21 ημέρα

    ayo dont be toxic to logan ..keep it calm

  40. FLOOR GANG

    FLOOR GANG

    Πριν 22 ημέρες

    10:05 that didn’t age well

  41. hmm

    hmm

    Πριν 22 ημέρες

    Two of the most hated boxers gonna fight? 😂😂😂 sign me up But this just still proves that mayweather picks easy opponents and would pay judges just in case he understimated shit lmao

    • jk Sureiya

      jk Sureiya

      Πριν 14 ημέρες

      Sooo you’re saying manny and canelo are easy opponents?

  42. Nishan Sp

    Nishan Sp

    Πριν 23 ημέρες

    whos here after mayweather beat logan?

  43. Ismael

    Ismael

    Πριν 25 ημέρες

    Logan is fighting Floyd Mayweather on February 20 2021 JJ I'm big fan but u kinda speak a little too fast

  44. kyrus

    kyrus

    Πριν 26 ημέρες

    😀😀😃😃😄😄😁😁😆😆😅😅😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  45. Saif Jamal

    Saif Jamal

    Πριν 27 ημέρες

    See you in 3 years

  46. H3R3W3G0

    H3R3W3G0

    Πριν 27 ημέρες

    1990 NA miata teeth

  47. Nasreen Bibi

    Nasreen Bibi

    Πριν 28 ημέρες

    4:13 JJ is officially gay

  48. Fire Pig

    Fire Pig

    Πριν 28 ημέρες

    Im not even 30 pounds

  49. josephhwtff

    josephhwtff

    Πριν 29 ημέρες

    what are the headphones he’s wearing ?

  50. Pontus Hansson

    Pontus Hansson

    Πριν 29 ημέρες

    3 mounts later ( Logan vs mayweather)

  51. Atlas Apexor

    Atlas Apexor

    Πριν 29 ημέρες

    I’m surprised no one is talking about Vikstars pole dancing skills.

  52. WILLIAM L

    WILLIAM L

    Πριν μήνα

    This didint aged well

  53. Evan Brock

    Evan Brock

    Πριν μήνα

    "Fuck Jake Paul" You've earned my respect and my sub and my like.

  54. clutchorkick

    clutchorkick

    Πριν μήνα

    How is that watching one guy watching the jokes about him be so much entertaining

  55. HyperAJN

    HyperAJN

    Πριν μήνα

    If JJ fights Mayweather it will be detrimental to Mayweather’s health, that is why he is fighting the loser.

  56. Shadow YxT

    Shadow YxT

    Πριν μήνα

    Logan offered 1m for mayweather to throw

  57. Swagger Guru

    Swagger Guru

    Πριν μήνα

    The Sweet Science Like this for Floyd: grgone.info/will/r8usoZKim81xy6s/b-nteo Like this for Logan: grgone.info/will/28WIboGThbmLzXU/b-nteo

  58. Raihan Khan

    Raihan Khan

    Πριν μήνα

    Why is Logan fighting mayweather when it should JJ doesn’t make sense KSI beat Logan which means he should fight mayweather

  59. Jacob Cody

    Jacob Cody

    Πριν μήνα

    Jake gets alot of hate, its not about who he fights, its how he fights you have to watch that, jake will beat connor

  60. Roman McMillan

    Roman McMillan

    Πριν μήνα

    7:54 HELP ME IM CRYING

  61. Funtime Thrills

    Funtime Thrills

    Πριν μήνα

    I'm 14 and 6 feet ;-;

  62. Dave Buckley

    Dave Buckley

    Πριν μήνα

    KSI might have “beat” Logan but it was obvious that Logan was the better boxer if you watched the whole fight. Even one of the announcers admitted it. And I’m sorry my dude you are not a bigger draw than Logan 😂. Floyd chose Logan for both of those reasons

  63. DMM tv

    DMM tv

    Πριν μήνα

    Damn its already been 2 months!!!!!😳

  64. Sultan Buksh

    Sultan Buksh

    Πριν μήνα

    i got my dad fiered but the vik part just made him suiside

  65. avnish naik

    avnish naik

    Πριν μήνα

    9.50

  66. Brandon Sutton

    Brandon Sutton

    Πριν μήνα

    dude 100% lost to Logan if you know anything about boxing

  67. Hotmemes YT

    Hotmemes YT

    Πριν μήνα

    JJ vs forehead

  68. Jatin Pani

    Jatin Pani

    Πριν μήνα

    Everyone wants to see Logan getting beat up , notJJ

  69. Callum Green

    Callum Green

    Πριν μήνα

    Someone jealous, might have something to do with the fact he makes videos and content where he’s not just sat in his room and it’s took him 5 minutes to make

  70. SILVER BACK MARINE

    SILVER BACK MARINE

    Πριν μήνα

    A few years for your beard to grow in after a couple of rounds of beard products more like 22 years

  71. SILVER BACK MARINE

    SILVER BACK MARINE

    Πριν μήνα

    I'm just saying how is no one picking up on the fact of him mispronouncing Adidas

    • Arman Lone

      Arman Lone

      Πριν μήνα

      that’s how everyone besides americans say it lol

  72. mrkiwi

    mrkiwi

    Πριν μήνα

    Ksi missed the drawing joke

  73. Brandon Gallegos

    Brandon Gallegos

    Πριν μήνα

    Where where in dafuke is your eyebrows 😂😂😂😂💀💀

  74. Fudfj4 Ffjbdtj

    Fudfj4 Ffjbdtj

    Πριν μήνα

    24434alreadyfinished onthatdays

  75. Princess Alexiss

    Princess Alexiss

    Πριν μήνα

    10:06 “this anti happening” 2 months later it’s happening

  76. FroddeB

    FroddeB

    Πριν μήνα

    Turns out he wants to fight what he knows he can win.

  77. Bosnian Babo

    Bosnian Babo

    Πριν μήνα

    5ft 10 ¼ (178.4 cm)

  78. Rhylee Douglas

    Rhylee Douglas

    Πριν μήνα

    No one: Comments on this vid: WhO’s HeRE afTER tHe FIghT waS ConFiRmed?

  79. Mitchell Daly

    Mitchell Daly

    Πριν μήνα

    I’m taller than JJ and I’m 14

  80. najia waseem

    najia waseem

    Πριν μήνα

    Man vik got the money ehh

  81. Asd123 Asd123

    Asd123 Asd123

    Πριν μήνα

    Boy this floyd is unbelievably funny... instead of paul atleast he should fight jake.. ow! shit! Flyod he cherry pick this youtuber? The TBE even cherry pick this fucking youtuber.... boy my boy floud mayweather the best of the best. I domt knownwhat to say the self proclaim TBE tryimg to fight a fucking youtuber...

  82. The Irish Savage

    The Irish Savage

    Πριν μήνα

    logan if mcgregor lost u don't have a chance

  83. Lorenzo Boyer

    Lorenzo Boyer

    Πριν μήνα

    Like belly dance this is new invented booty dance.😁😁😁😁 Just shake booty n dance is over. Just once step.

  84. Keshav

    Keshav

    Πριν μήνα

    This guy has two videos with the same title lmao

  85. Dylan Marchant

    Dylan Marchant

    Πριν μήνα

    Are we forgetting my boy slated a Miata

  86. Miningdiamond47 Mobile

    Miningdiamond47 Mobile

    Πριν μήνα

    JJ play fnaf

  87. Fuzionx3

    Fuzionx3

    Πριν μήνα

    oh brother, once mayweather ends logan jake is gonna try to fight him, the end of the pauls

  88. Jaidan Knight

    Jaidan Knight

    Πριν μήνα

    Logan will 100% sell more of anything than you will. Your context is just yelling at nothing Scooby

  89. Jaidan Knight

    Jaidan Knight

    Πριν μήνα

    Your scared because jake will win, and his music is better than your shit you call music

  90. PHillip Odarchuk

    PHillip Odarchuk

    Πριν μήνα

    1:25 what was the theme song the editor used

  91. ahmet xxx

    ahmet xxx

    Πριν μήνα

    He is fighting logan because he is a better showman

  92. vishwak 1

    vishwak 1

    Πριν μήνα

    I love u so much ksi

  93. YUNGPLUG 223

    YUNGPLUG 223

    Πριν μήνα

    Well Logan would get shit on and jj would get shit on by Mayweather... What if they can make a 2v1 possible???

  94. Karan Sharma

    Karan Sharma

    Πριν μήνα

    jj is a bit jelouse

  95. Muhammed Yousuf

    Muhammed Yousuf

    Πριν μήνα

    Hey KSI activate your windows

  96. chill bruhh

    chill bruhh

    Πριν μήνα

    i am gonna make the video on this , love from india

  97. Maria Canton

    Maria Canton

    Πριν μήνα

    For the 12 year old me one I figured that out at 8 and I’m 10 right now

  98. Abraham Lincoln

    Abraham Lincoln

    Πριν μήνα

    HAHHAHAHAA he sad CAP

  99. Alex Sandoval

    Alex Sandoval

    Πριν μήνα

    Ksi is just struggling to be relevant

  100. Adam Dover

    Adam Dover

    Πριν μήνα

    Logan and Jake would both fuck you up ong and dude ya nose is 4 inches wide 😂

Επόμενο